Docenten geven deze editie een 7,5

Zo maak je een marketingplan

Zo maak je een marketingplanF. de Groot & N. van der Sluijs

Met dit studieboek schrijf je in acht stappen een marketingplan.

Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »

Ga naar het online materiaal bij het boek »

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

gratis voor docenten

gratis voor docenten

bezorging binnen 2 dagen

bezorging binnen 2 dagen

geen verzendkosten

geen verzendkosten

noordhoff marktleider hoger onderwijs

noordhoff marktleider hoger onderwijs

Zo maak je een marketingplan

Uitgangspunt bij Zo maak je een marketingplan is een minder uitgebreid marketingplan, dat is verdeeld in stappen, die voor het merendeel kwalitatief zijn ingevuld
Een voorproefje van Zo maak je een marketingplan kunt u hier bekijken.
Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »
  • Praktijkgericht
  • Schrijf in 8 stappen een marketingplan
  • Met digitale ondersteuning

Productdetails

Auteurs F. de Groot & N. van der Sluijs
Taal Nederlands Pagina's 77
Uitgegeven 2008 Druk 1
ISBN 9789001303938

Wat vinden andere docenten?

Docenten geven deze editie een 7,5

Dit rapportcijfer is een gemiddelde van beoordelingen van alle Hogeschooldocenten.

Over de auteur

Flip de Groot doceert onder meer Internationale Marketing en Marketingcommunicatie en aan de Faculteit voor Economie & Management van de Hogeschool Utrecht en heeft veel ervaring met de inhoud van projectonderwijs.

Niko van der Sluijs is docent marketing en communicatie aan de Faculteit voor Communicatie en Journalistiek van de Hogeschool Utrecht. Hij schreef eerder samen met Gerard Minnaar het boek Commerciële Calculaties 2.

Please login or register to post comments.