Docenten geven deze editie een 7,5

Word informatievaardig!

Word informatievaardig!S. Brand-Gruwel & I. Wopereis

Dit studieboek geeft de student handvatten om efficiënt en kritisch om te gaan met informatie op het internet en in wetenschappelijke databases.

Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »

Ga naar het online materiaal bij het boek »

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

gratis voor docenten

gratis voor docenten

bezorging binnen 2 dagen

bezorging binnen 2 dagen

geen verzendkosten

geen verzendkosten

noordhoff marktleider hoger onderwijs

noordhoff marktleider hoger onderwijs

Word informatievaardig!

Word informatievaardig! geeft de student handvatten om efficiënt en kritisch om te gaan met informatie op het internet en in wetenschappelijke databases.
Een voorproefje van Word informatievaardig!  kunt u hier bekijken.
Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »
  • helpt studenten bij het zoeken, vinden en beoordelen van informatie;
  • speciale aandacht voor het zoeken op internet en in wetenschappelijke databases;
  • helpt studenten om tot een goede onderzoeksvraag te komen.

Productdetails

Auteurs S. Brand-Gruwel & I. Wopereis
Taal Nederlands Pagina's 106
Uitgegeven 2014 Druk 2
ISBN 9789001833930

Wat vinden andere docenten?

Docenten geven deze editie een 7,5

Dit rapportcijfer is een gemiddelde van alle beoordelingen van Hogeschooldocenten.

Over de auteur

Dr. Saskia Brand-Gruwel studeerde en promoveerde aan de Radboud Universiteit Nijmegen, faculteit Onderwijskunde. Sinds 1999 is ze werkzaam bij het Centre for Learning Sciences and Technologies (CELSTEC) van de Open Universiteit Nederland. Als Universitair Hoofddocent houdt ze zich bezig met onderzoek naar informatievaardigheden en instructieontwerp. Het onderzoek naar het instructieontwerp is erop gericht effecten vast te stellen van onderwijs waarin hogere orde vaardigheden, zoals informatievaardigheden, maar ook vaardigheden als zelfgestuurd leren, op een effectieve en adaptieve wijze zijn geïntegreerd in het onderwijs. Binnen dit onderzoekdomein begeleidt ze tevens promovendi. Daarnaast is ze medeverantwoordelijk voor de Masteropleiding Onderwijswetenschappen. Ze houdt zich bezig met het ontwerp en de inhoud van de opleiding en begeleidt studenten in hun afstudeerfase.

Drs. Iwan Wopereis volgde de studie Toegepaste Onderwijskunde aan de Universiteit Twente en studeerde af bij de vakgroep Instructietechnologie. Op dit moment werkt hij als onderwijstechnoloog bij het Centre for Learning Sciences and Technologies (CELSTEC) van de Open Universiteit Nederland. Hij is daarnaast secretaris van het Interuniversitair Centrum voor Onderwijsonderzoek (ICO). Bij CELSTEC participeert hij in projecten waar ontwerp en onderzoek van innovatief onderwijs centraal staan. Informatievaardigheden en ICT zijn terugkomende thema’s in verschillende projecten. Recent werk omvat onderzoek naar het effect van gevarieerde oefening op het leren van complexe creatieve vaardigheden.

Please login or register to post comments.