Docenten geven deze editie een 7,5

Woordenschat

WoordenschatH. Huizenga

Centraal in dit studieboek staat de systematische instructie, waarbij ook ingegaan wordt op de bekende viertakt voorbewerken, semantiseren, consolideren en controleren.

Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »

Ga naar het online materiaal bij het boek »

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

gratis voor docenten

gratis voor docenten

bezorging binnen 2 dagen

bezorging binnen 2 dagen

geen verzendkosten

geen verzendkosten

noordhoff marktleider hoger onderwijs

noordhoff marktleider hoger onderwijs

Woordenschat

In Woordenschat worden alle aspecten van de woordenschatdidactiek uitvoerig behandeld en toegelicht met veel praktijksuggesties.
Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »
  • Systematische instructie staat centraal
  • Veel aandacht voor werkvormen die een leerkracht kan gebruiken
  • Compleet en praktijkgericht

Productdetails

Auteur H. Huizenga
Taal Nederlands Pagina's 175
Uitgegeven 2006 Druk 1
ISBN 9789001935023

Wat vinden andere docenten?

Docenten geven deze editie een 7,5

Dit rapportcijfer is een gemiddelde van beoordelingen van alle Hogeschooldocenten.

Over de auteur

Drs. Henk Huizenga (1956) studeerde Nederlandse taal- en letterkunde aan de universiteit van Groningen. Hij houdt zich sinds 1979 bezig met het opleiden en begeleiden van onderwijsgevenden. Henk Huizenga is verbonden aan de Gereformeerde Hogeschool te Zwolle als docent en curriculumontwikkelaar. Hij was verantwoordelijk voor de leerlijn spelling van de taalmethode Taaltijd en maakte een aantal werkschriften over taalspel onder de titel Taalmeesters. Voor de SLO werkte hij mee aan de Gids voor onderwijsmethoden voor het basisonderwijs. Binnen de serie Taal & didactiek schreef Henk Huizenga de delen Spelling, Aanvankelijk & technisch lezen, Stellen, Taalbeschouwing en Woordenschat. Samen met Rolf Robbe maakte hij Competentiegericht taalonderwijs.

Please login or register to post comments.