Docenten geven deze editie een 7,5

Marketingcommunicatiestrategie

MarketingcommunicatiestrategieJ.M.G. Floor & W.F. van Raaij

Dit studieboek is hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk.

Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

gratis voor docenten

gratis voor docenten

bezorging binnen 2 dagen

bezorging binnen 2 dagen

geen verzendkosten

geen verzendkosten

noordhoff marktleider hoger onderwijs

noordhoff marktleider hoger onderwijs

Marketingcommunicatiestrategie

Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk. In deze nieuwe editie heeft het onderwerp online marketingcommunicatie een belangrijke plaats gekregen.

Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »
  • Met digitale ondersteuning voor student
  • Fungeert tijdens en na de studie als grondig naslagwerk
  • Volledig geactualiseerd

Productdetails

Auteur
Auteurs J.M.G. Floor & W.F. van Raaij
Taal Nederlands Pagina's 608
Uitgegeven 2010 Druk 6
ISBN 9789001782559

Wat vinden andere docenten?

Docenten geven deze editie een 7,5

Dit rapportcijfer is het gemiddelde van alle beoordelingen van Hogeschool-docenten

ho-avatar-vrouw

ho-avatar-man

Over de auteur

Drs. Ko Floor was jarenlang directeur bij het toonaangevende reclamebureau FHV/BBDO. Hij was daar verantwoordelijk voor diverse spraakmakende, bekroonde campagnes. Hij adviseert nog altijd een aantal bekende bedrijven. Ko Floor heeft vele boeken en artikelen geschreven over marketing, reclame en retail.

Prof. dr. W. Fred van Raaij is hoogleraar economische psychologie aan de Universiteit van Tilburg. Hij doceert er consumentengedrag, financieel gedrag en marketingcommunicatie. Eerder was hij verbonden aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en de University of Illinois (Verenigde Staten). Hij is eredoctor aan de Helsinki School of Economics. Zijn interesse is altijd uitgegaan naar het grensgebied van economie en psychologie, vooral de gedragsmatige grondslagen van de economie.

Please login or register to post comments.