Docenten geven deze editie een 7,5

Marketingcommunicatiestrategie

MarketingcommunicatiestrategieKo Floor, Fred van Raaij & Margot Bouwman

Al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie. Een grondig naslagwerk voor zowel student als professional.

Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »

Ga naar het online materiaal bij het boek »

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

gratis voor docenten

gratis voor docenten

bezorging binnen 2 dagen

bezorging binnen 2 dagen

geen verzendkosten

geen verzendkosten

noordhoff marktleider hoger onderwijs

noordhoff marktleider hoger onderwijs

Marketingcommunicatiestrategie

De wereld van de marketingcommunicatie verandert voortdurend.  Marketingcommunicatiestrategie slaagt erin om te midden van al die veranderingen marketingcommunicatie een fundament te geven. Dit door middel van een doordacht stappenplan en inzichten die gebaseerd zijn op feiten.
Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar ›
  • ijzersterke methode met zeer goede positie in de hbo-/wo-markt
  • geschreven door gerenommeerde auteurs
  • grondig naslagwerk voor studenten en professionals
  • veel extra studie-, oefen- en toetsmateriaal online
  • voor docenten inclusief Toets-op-maat 

Productdetails

Auteurs Ko Floor, Fred van Raaij & Margot Bouwman
Taal Nederlands Pagina's 565
Uitgegeven 2015 Druk 7
ISBN 9789001834128

Wat vinden andere docenten?

Docenten geven deze editie een 7,5

Dit rapportcijfer is een gemiddelde van 34+ docentbeoordelingen.

Over de auteur

Drs. Ko Floor was jarenlang directeur bij het toonaangevende reclamebureau FHV/BBDO. Hij was daar verantwoordelijk voor diverse spraakmakende, bekroonde campagnes. Hij adviseert nog altijd een aantal bekende bedrijven. Ko Floor heeft vele boeken en artikelen geschreven over marketing, reclame en retail.

Prof. dr. W. Fred van Raaij is hoogleraar economische psychologie aan de Universiteit van Tilburg. Hij doceert er consumentengedrag, financieel gedrag en marketingcommunicatie. Eerder was hij verbonden aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en de University of Illinois (Verenigde Staten). Hij is eredoctor aan de Helsinki School of Economics. Zijn interesse is altijd uitgegaan naar het grensgebied van economie en psychologie, vooral de gedragsmatige grondslagen van de economie.

Please login or register to post comments.