Marketing Kernstof

Marketing KernstofHans Vosmer & John Smal

Marketing Kernstof is hét standaardwerk voor het NIMA. Door enerzijds nauwgezet de NIMA-exameneisen te volgen en anderzijds ook hbo-studenten de benodigde marketingbasis aan te reiken, heeft deze methode in de afgelopen jaren zijn nut bewezen. 

Docent? Bestel nu een beoordelingsexemplaar »

Online materiaal 8e druk verschijnt binnenkort.

Ga naar het online materiaal bij de 7e druk »

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

gratis voor docenten

gratis voor docenten

bezorging binnen 2 dagen

bezorging binnen 2 dagen

geen verzendkosten

geen verzendkosten

noordhoff marktleider hoger onderwijs

noordhoff marktleider hoger onderwijs

Marketing Kernstof

 

Marketing Kernstof is een introductie in het vakgebied marketing en beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. 

Een voorproefje van Marketing Kernstof kunt u hier bekijken. Nieuwsgierig naar het bijbehorende Marketing Kernstof opgavenboek ? Bekijk het hier.

 

Docent? Bestel nu een beoordelingsexemplaar »
  • sluit aan bij NIMA A-exameneisen;
  • compleet en toch compact;
  • zeer toegankelijk;
  • eenvoudig toetsen samenstellen met Toets-op-maat;
  • uitgebreide digitale ondersteuning met Prepzone.

Productdetails

Auteurs Hans Vosmer & John Smal
Taal Nederlands Pagina's 650
Uitgegeven 2016 Druk 8
ISBN 9789001862893

Wat vinden andere docenten?

Van deze editie zijn nog geen cijfers bekend.

Over de auteur

Hans Vosmer studeerde bedrijfskunde aan wat nu Nyenrode Business Universiteit heet en aan de University of Oregon (VS). Gedurende 20 jaar was hij werkzaam in marketing- en verkoopfuncties voornamelijk bij grote multinationals. Als docent commerciële economie werkte hij vervolgens in het hbo. Daarnaast was hij als opleider en examinator betrokken bij NIMA-examens op alle niveaus. Hij is lid van het NIMA- Examencollege.

Please login or register to post comments.