Docenten geven deze editie een 8,0


Grondslagen van de Marketing

Grondslagen van de MarketingB. Verhage

De praktische cases zorgen voor een goede balans tussen theorie en praktijk. Ze geven de student zinvolle handvatten om het analytisch denken van de student aan te scherpen.

Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

gratis voor docenten

gratis voor docenten

bezorging binnen 2 dagen

bezorging binnen 2 dagen

geen verzendkosten

geen verzendkosten

noordhoff marktleider hoger onderwijs

noordhoff marktleider hoger onderwijs

Grondslagen van de Marketing

Sinds jaar en dag is Grondslagen van de Marketing van Bronis Verhage de meest gebruikte inleiding in het vakgebied Marketing in het Hoger Onderwijs. De titel is uitgegroeid tot een merknaam op zich.
Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »
  • De meest gebruikte inleiding in het vakgebied Marketing
  • Toegankelijk en volledig
  • Veel actuele cases
  • Goede balans tussen theorie en praktijk
  • Digitale ondersteuning voor student en docent

Productdetails

Auteur B. Verhage
Taal Nederlands Pagina's 774
Uitgegeven 2013 Druk 8
ISBN 9789001817855

Wat vinden andere docenten?

Docenten geven deze editie een 8,0


Dit rapportcijfer is een gemiddelde van alle beoordelingen van Hogeschooldocenten.

“Een mooi introductieboek dat de basisbeginselen van de Marketing naar voren brengt en je veel ondersteuning op internet biedt”
ho-avatar-vrouw

Docente Hogeschool Windesheim

“Het boek is overzichtelijk, heeft een logische opbouw en heeft daarnaast een goede site voor docenten.”
ho-avatar-man

Docent Hanzehogeschool Groningen

Over de auteur

Met meer dan honderd publicaties op zijn naam is prof. dr. Bronis Verhage een van de bekendste Nederlandse schrijvers op het gebied van de marketing. Zijn boeken hebben voor honderdduizenden studenten een uitdagend werkterrein ontsloten. Verhage was onder andere verbonden aan de University of Texas in Austin, de Interfaculteit Bedrijfskunde in Delft, de Rotterdam School of Management en Erasmus Universiteit Rotterdam. Momenteel is hij Professor of Marketing aan Georgia State University in Atlanta en actief in het MBA-programma dat al meer dan vijftien jaar een van de top 10 MBA-opleidingen in de VS is. Zijn research publicaties verschenen onder meer in het Journal of Consumer Research en Journal of the Academy of Marketing Science.

Please login or register to post comments.