Essentie van dienstenmarketingmanagement

Essentie van dienstenmarketingmanagementWouter de Vries jr. & Ton Borchert

Essentie van dienstenmarketingmanagement leert studenten hoe zij binnen dienstverlenende organisaties op een efficiënte manier invulling kunnen geven aan het marketingbeleid. 

Docent? Bestel nu een beoordelingsexemplaar »

Ga naar het online materiaal bij 2e druk »

Ga naar het online materiaal bij de 1e druk »

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

gratis voor docenten

gratis voor docenten

bezorging binnen 2 dagen

bezorging binnen 2 dagen

geen verzendkosten

geen verzendkosten

noordhoff marktleider hoger onderwijs

noordhoff marktleider hoger onderwijs

Essentie van dienstenmarketingmanagement

De dienstensector is steeds meer zichtbaar geworden in onze maatschappij. Banken, horecaondernemingen, onderwijsinstellingen, luchtvaartbedrijven, consultancybureaus, schoonmaakbedrijven en ziekenhuizen (maar bijvoorbeeld ook de media), het zijn allemaal dienstverleners. Willen zij waarde creëren voor hun klanten en stakeholders, dan zullen zij hun diensten optimaal moeten managen. Hierbij is grondige kennis van dienstenmarketing onmisbaar. Essentie van dienstenmarketingmanagement gaat op gestructureerde wijze in op dit vakgebied. Dit praktische handboek besteedt uitgebreid aandacht aan het hoe en waarom van dienstenmarketing. Ook belicht het de diverse marketingtools (waaronder social media) waarover organisaties vandaag de dag kunnen beschikken.

Een voorproefje van Essentie van dienstenmarketingmanagement kunt u hier bekijken.

 

Docent? Bestel nu een beoordelingsexemplaar »
  • compact en toch compleet;
  • zeer overzichtelijk dankzij de heldere structuur;
  • praktische benadering;
  • veel aandacht voor nieuwe marketingtools als social media;
  • uitgebreide digitale ondersteuning voor student én docent.

Productdetails

Auteurs Wouter de Vries jr. & Ton Borchert
Taal Nederlands Pagina's 260
Uitgegeven 2016 Druk 2
ISBN 9789001850975

Wat vinden andere docenten?

Van deze editie zijn nog geen cijfers bekend.

Over de auteur

Wouter de Vries jr. doceert Strategische Dienstenmarketing aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Daarnaast is hij één van de topsprekers in Nederland op het gebied van strategie en marketing. Hij is te boeken via de sprekersbureaus Speakers Academy en Teeuwen-Groep.

 

Ton Borchert heeft ruime ervaring opgedaan in diverse marketing- en managementfuncties en is momenteel werkzaam als docent Marketing bij Hogeschool Utrecht. Tevens verzorgt hij regelmatig (internationale) marketingcursussen en -projecten. Hij heeft meerdere marketingboeken geschreven.

 

Piet van Helsdingen is jarenlang werkzaam geweest bij ABN AMRO, onder andere als Senior Vice President. Tegenwoordig is hij parttime verbonden aan de Vrije Universiteit en Hogeschool InHolland. Daarnaast is hij coördinator van de opleiding Strategische Marketing van Diensten bij Academie van Management in Groningen.

Please login or register to post comments.