Docenten geven deze editie een 8,0

Dienstenmarketingmanagement

DienstenmarketingmanagementW. de Vries jr., E. Lancée, P. van Helsdingen & T. Borchert

Dienstenmarketingmanagement is al twintig jaar hét standaardwerk voor marketingmanagement in de dienstensector.

Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »

Ga naar het online materiaal bij het boek »

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

gratis voor docenten

gratis voor docenten

bezorging binnen 2 dagen

bezorging binnen 2 dagen

geen verzendkosten

geen verzendkosten

noordhoff marktleider hoger onderwijs

noordhoff marktleider hoger onderwijs

Dienstenmarketingmanagement

Dienstenmarketingmanagement is al twintig jaar hét standaardwerk voor marketingmanagement in de dienstensector. Het boek biedt een gestructureerd overzicht van de ontwikkeling en uitvoering van marketingbeleid bij dienstverleners.

Een voorproefje van Dienstenmarketingmanagement kunt u hier bekijken.

Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »
  • Hét complete standaardwerk voor on- en offline dienstenmarketing
  • Toegespitst op het schrijven van een marketingplan
  • Uitgebreide aandacht voor nieuwe termen binnen online dienstenmarketing
  • Stel zelf uw toets samen uit honderden toetsvragen met Toets-op-Maat
  • Veel aanvullende leerstof voor studenten via de website

Productdetails

Auteurs W. de Vries jr., E. Lancée, P. van Helsdingen & T. Borchert
Taal Nederlands Pagina's 536
Uitgegeven 2014 Druk 6
ISBN 9789001818999

Wat vinden andere docenten?

Docenten geven deze editie een 8,0

Dit rapportcijfer is het gemiddelde van alle beoordelingen van Hogeschool docenten

“Dienstenmarketingmanagement geeft een volledig en actueel overzicht van theorievorming. De vragen en casussen zorgen voor een praktische toepassing. Dit is het belangrijkste standaardwerk voor dienstenmarketing!”
ho-avatar-vrouw

Docente Hogeschool Rotterdam

“Een "bijbel" op dienstenmarketing gebied. Het boek biedt mooi materiaal en goede praktijk voorbeelden. Een prachtboek in de literatuur van dienstenmarketing in de Nederlandse taal. Er bestaat weinig vergelijkbaar materiaal in dienstenmarketing-omgeving.”
ho-avatar-man

Docent Hanzehogeschool Groningen

Over de auteur

Wouter de Vries jr. en Piet J.C van Helsdingen zijn werkzaam aan de Vrije Universiteit te Amsterdam en hebben allebei ruime ervaring in het bedrijfsleven opgedaan. 

Emile Lancée doceert marketing aan de Vrije Universiteit in Amsterdam en is gespecialiseerd in online marketingstrategie. 

Ton Borchert is als hogeschooldocent Marketing en coördinator van de minor Masterclass Strategische Marketing werkzaam bij de Faculteit Economie & Management van Hogeschool Utrecht. Daarnaast doet hij onderzoek op het gebied van dienstverleningsprocessen aan de Maastricht School of Management/ Maastricht University. 

Please login or register to post comments.