Docenten geven deze editie een 7,3

Deskresearch

DeskresearchM.A. Broekhoff

Dit boek legt uit hoe je het proces van deskresearch richting geeft en afbakent zodat het beheersbaar blijft.

Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »

Ga naar het online materiaal bij het boek »

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

gratis voor docenten

gratis voor docenten

bezorging binnen 2 dagen

bezorging binnen 2 dagen

geen verzendkosten

geen verzendkosten

noordhoff marktleider hoger onderwijs

noordhoff marktleider hoger onderwijs

Deskresearch

Ondernemers, marketeers en studenten staan regelmatig voor de vraag wat de marktontwikkelingen zijn. Ze willen trends en ontwikkelingen in kaart brengen. Cijfers spelen daarbij een belangrijke rol. 

Een voorproefje van Deskresearch kunt u hier bekijken.

Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »
  • Met digitale ondersteuning
  • Helder en overzichtelijk
  • Toegankelijk en praktijkgericht

Productdetails

Auteur M.A. Broekhoff
Taal Nederlands Pagina's 174
Uitgegeven 2012 Druk 3
ISBN 9789001809362

Wat vinden andere docenten?

Docenten geven deze editie een 7,3

Dit rapportcijfer is een gemiddelde van 21+ docentbeoordelingen.

“Heel bruikbaar boek, ook voor zelfstudie.”
ho-avatar-vrouw

Docente

“Helder en duidelijk geschreven, goede opbouw.”
ho-avatar-man

Docent

Over de auteur

Mirjam Broekhoff, geboren in 1963. Na een opleiding aan de Landbouw Universiteit Wageningen in economie, marktonderzoek en communicatie heeft zij gewerkt in verschillende banen. Als adviseur bij de Overijsselse Ontwikkelings Maatschappij zette zij cijfers op een rij en vertaalde deze in adviezen over arbeidsmarkt en onderwijs. Bij de Arbeidsvoorziening Oost-Utrecht leidde ze de afdeling marketing. Daarna werkte ze als docent in het HEAO.

In het jaar 2000 is zij zelfstandig gaan werken. In haar werk staat de inhoud centraal. Op basis van deskresearch verzamelt ze informatie over markten en marketing. Die vertaalt ze naar boeiende producten voor enerzijds beroepsbeoefenaren en anderzijds studenten die worden opgeleid in het vak. Het gaat bijvoorbeeld om artikelen in vakbladen, informatieve boekjes over nieuwe ontwikkelingen of een lesmethode voor marktonderzoek. Ze verricht ook deskresearch voor bedrijven die willen beschikken over de juiste informatie voor het ontwikkelen van strategie en beleid.

Please login or register to post comments.