Docenten geven deze editie een 7,5

Copy en Concept

Copy en ConceptBert Thobokholt, Barry de Waal & Martin Westbeek

Copy & Concept bespreekt alle fasen van het creatieve proces: van briefing en strategie tot conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting.

Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »

Ga naar het online materiaal bij het boek »

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

gratis voor docenten

gratis voor docenten

bezorging binnen 2 dagen

bezorging binnen 2 dagen

geen verzendkosten

geen verzendkosten

noordhoff marktleider hoger onderwijs

noordhoff marktleider hoger onderwijs

Copy en Concept

Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied marketingcommunicatie! De uitgave begint waar de meest gebruikte handboeken over marketingcommunicatie en strategie ophouden. Kortom: een waardevolle aanvulling op de bestaande literatuur.

Een voorproefje van Copy & Concept  kunt u hier bekijken.

Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »
  • Het enige boek dat het complete creatieve proces bespreekt;
  • perfect evenwicht tussen theorie en praktijk;
  • compleet met online ondersteuning en cases van topbureaus.

Productdetails

Auteurs Bert Thobokholt, Barry de Waal & Martin Westbeek
Taal Nederlands Pagina's 272
Uitgegeven 2014 Druk 5
ISBN 9789001838720

Wat vinden andere docenten?

Docenten geven deze editie een 7,5

Dit rapportcijfer is een gemiddelde van alle beoordelingen van Hogeschooldocenten.

Please login or register to post comments.