Contentmarketing

ContentmarketingSuzanne de Bakker

Mensen zijn steeds beter in staat om online informatie te filteren; zij negeren en omzeilen marketing daardoor makkelijker. Tegelijkertijd is er veel behoefte aan relevante kennis en starten er steeds meer koopprocessen bij Google. 

Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »

Ga hier naar het online materiaal van de 1e druk

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

gratis voor docenten

gratis voor docenten

bezorging binnen 2 dagen

bezorging binnen 2 dagen

geen verzendkosten

geen verzendkosten

noordhoff marktleider hoger onderwijs

noordhoff marktleider hoger onderwijs

Contentmarketing

Er is een omslag in het marketingdenken nodig is: marketing moet mensen niet langer onderbreken tijdens de internetactiviteiten, maar er zijn op het moment dat er behoefte aan is. Contentmarketing is het eerste hbo-studieboek over deze belangrijke marketingvorm. 


Een voorproefje van Contentmarketing kunt u hier bekijken.
Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »
  • Het eerste hbo-studieboek over contentmarketing;
  • zeer toegankelijk geschreven;
  • praktijkgericht, met veel voorbeelden uit het werkveld. 

Productdetails

Auteur Suzanne de Bakker
Taal Nederland Pagina's 240
Uitgegeven 2017 Druk 1
ISBN 9789001877569

Wat vinden andere docenten?

Van deze editie zijn nog geen cijfers bekend.

Over de auteur

Als zelfstandig professional geeft Suzanne de Bakker lezingen en masterclasses over contentmarketing en merkloyaliteit. Ook adviseert ze organisaties en merken bij hun beginstappen op het gebied van contentmarketing en -strategie. Daarnaast is ze als docent verbonden aan de Master Corporate Communicatie van de Universiteit van Amsterdam en aan de Master International Commercial Communication van de Hogeschool Utrecht. 

Please login or register to post comments.