Docenten geven deze editie een 7,4

Consumentengedrag, de basis

Consumentengedrag, de basisAndré Weber

Volledige, maar toch compacte inleiding in consumentengedrag. Uitstekend te gebruiken in kortere modules.

Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »

Ga naar het online materiaal bij het boek »

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

gratis voor docenten

gratis voor docenten

bezorging binnen 2 dagen

bezorging binnen 2 dagen

geen verzendkosten

geen verzendkosten

noordhoff marktleider hoger onderwijs

noordhoff marktleider hoger onderwijs

Consumentengedrag, de basis

Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Het boek richt zich met name op studenten van de opleidingen Commerciële Economie, Communicatie en International Business & Languages, maar is ook zeer geschikt voor studenten van aanverwante opleidingen in het hoger economisch onderwijs. 

Een voorproefje van Consumentengedrag, de basis kunt u hier bekijken.

Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »
  • zeer praktijkgerichte benadering
  • prettig leesbaar en overzichtelijk
  • ondersteunende website met veel extra materiaal voor studenten en docenten
  • voor docenten inclusief toegang tot Toets-op-maat


Productdetails

Auteur André Weber
Taal Nederlands Pagina's 368
Uitgegeven 2015 Druk 5
ISBN 9789001851101

Wat vinden andere docenten?

Docenten geven deze editie een 7,4

Dit rapportcijfer is een gemiddelde van 28+ docentbeoordelingen.

Over de auteur

 

Please login or register to post comments.