Docenten geven deze editie een 7,6

Consumentengedrag

ConsumentengedragJeske Nederstigt & Theo Poiesz

Dit studieboek volgt het planningsproces van de marketeer en legt uit hoe hij goed gefundeerde beslissingen kan nemen. Er is veel aandacht voor de achtergrond van marketingbeslissingen.

Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »

Ga naar het online materiaal bij het boek »

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

gratis voor docenten

gratis voor docenten

bezorging binnen 2 dagen

bezorging binnen 2 dagen

geen verzendkosten

geen verzendkosten

noordhoff marktleider hoger onderwijs

noordhoff marktleider hoger onderwijs

Consumentengedrag

Consumentengedrag is een compleet en actueel standaardwerk over het (online) gedrag van consumenten en de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag. 
Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »
  • Psychologisch inzicht in consumentengedrag als basis voor succesvolle marketing
  • Nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online koopgedrag en social media
  • Uitgebreide online ondersteuning

Productdetails

Auteurs Jeske Nederstigt & Theo Poiesz
Taal Nederlands Pagina's 472
Uitgegeven 2014 Druk 6
ISBN 9789001831615

Wat vinden andere docenten?

Docenten geven deze editie een 7,6

Dit rapportcijfer is een gemiddelde van alle beoordelingen van Hogeschooldocenten.

Over de auteur

Drs. Jeske Nederstigt is docent Consumentengedrag aan de Fontys Hogeschool Marketing Management. Zij is gespecialiseerd in consumentengedrag en doet onder andere onderzoek naar winkeldiefstal door consumenten.

Prof. dr. Th.B.C. Poiesz is hoogleraar Economische Psychologie en Health Care Marketing aan de TiasNimbas Business School.

Please login or register to post comments.