Docenten geven deze editie een 7,1

Communicatie Handboek

Communicatie HandboekW. Michels

Dit studieboek is binnen het HBO al jaren verreweg het meest gebruikte leermiddel. Tienduizenden studenten hebben het gebruikt bij hun studie en werk. 

Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

gratis voor docenten

gratis voor docenten

bezorging binnen 2 dagen

bezorging binnen 2 dagen

geen verzendkosten

geen verzendkosten

noordhoff marktleider hoger onderwijs

noordhoff marktleider hoger onderwijs

Communicatie Handboek

Het communicatie vak verandert razendsnel. Online communicatie en social media wijzigen het medialandschap. Wat gaan we offline doen, wat online en hoe verbinden we beide? Dat is voor veel organisaties nu de centrale vraag.
Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »
  • Compleet met digitale ondersteuning
  • Inclusief de nieuwste ontwikkelingen en actuele visies op het vak
  • Toegankelijk en volledig

Productdetails

Auteur W. Michels
Taal Nederlands Pagina's 427
Uitgegeven 2013 Druk 4
ISBN 9789001818968

Wat vinden andere docenten?

Docenten geven deze editie een 7,1

Dit rapportcijfer is een gemiddelde van 91+ docentbeoordelingen.

“Een compleet en overzichtelijk boek, geschreven vanuit de praktijk.”
ho-avatar-vrouw

Docente

“Veelzijdige benadering van het begrip, prettig leesbare teksten, goede bladspiegel, logische opbouw, praktische opdrachten en verbinding van theorie en praktijk.”
ho-avatar-man

Docent

Over de auteur

Drs. Wil Michels is directeur van het communicatiebureau Michels Communicatie BV in Eindhoven. Ook werkt hij als docent bij Fontys Hogescholen Communicatie. Daarnaast verzorgt hij workshops en lezingen voor bedrijven en organisaties over creatief denken en communicatiestrategie. Hij is uitstekend op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in het vakgebied. Als communicatiespecialist schreef Wil Michels onder andere de boeken: Essentie van Communicatie, Designmanagement in essentie, Communicatieplanner en Brand-id. In totaal zijn er van deze titels meer dan 150 000 exemplaren verkocht. 

Please login or register to post comments.