Basiskennis marketing

Basiskennis marketingCo Bliekendaal & Ton van Vught

Basiskennis marketing is een uitstekende kennismaking met het vakgebied marketing. 

Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »

Ga hier naar het extra materiaal van de 5e editie

Ga naar het online materiaal bij 4e editie

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

gratis voor docenten

gratis voor docenten

bezorging binnen 2 dagen

bezorging binnen 2 dagen

geen verzendkosten

geen verzendkosten

noordhoff marktleider hoger onderwijs

noordhoff marktleider hoger onderwijs

Basiskennis marketing

Het boek is volledig toegespitst op het NIMA-examen Basiskennis Marketing en uitermate geschikt voor eerstejaarsstudenten. 
Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »
  • Sluit aan bij de eisen van het NIMA-examen Basiskennis Marketing;
  • focust op de herkenbaarheid van de marketingtheorie in het werkveld;
  • met handige online ondersteuning. 

Productdetails

Auteurs Co Bliekendaal & Ton van Vught
Taal Nederlands Pagina's 260
Uitgegeven 2017 Druk 5
ISBN 9789001877508

Wat vinden andere docenten?

Van deze editie zijn nog geen cijfers bekend.

Over de auteur

Ton van Vught is als directeur verbonden aan het ROC Aventus in Apeldoorn, Deventer en Zutphen. Als freelance docent verzorgt hij trainingen op het gebied van marketing, management en kwaliteitszorg. 

Co Bliekendaal is marketingdocent op het ROC Da Vinci College in Dordrecht en Gorinchem. Daarnaast is hij als contractmanager verantwoordelijk voor de cursussen en trainingen van dit ROC. Beide auteurs hebben samen meerdere series over marketing geschreven.

Please login or register to post comments.