Docenten geven deze editie een 7,9

75 Modellen van het Onderwijs

75 Modellen van het OnderwijsRemco Coppoolse & Dammis Vroegindeweij

Dit studieboek geeft op een heldere manier een volledig overzicht van de belangrijkste modellen in het onderwijs.

Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

gratis voor docenten

gratis voor docenten

bezorging binnen 2 dagen

bezorging binnen 2 dagen

geen verzendkosten

geen verzendkosten

noordhoff marktleider hoger onderwijs

noordhoff marktleider hoger onderwijs

75 Modellen van het Onderwijs

75 Modellen van het Onderwijs is een handig hulpmiddel voor iedereen in het onderwijs om het juiste model te kiezen, passend bij opdrachten en scripties.
Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »
  • Met digitale ondersteuning
  • Handig hulpmiddel
  • Overzichtelijk en compleet

Productdetails

Auteurs Remco Coppoolse & Dammis Vroegindeweij
Taal Nederlands Pagina's 250
Uitgegeven 2010 Druk 1
ISBN 9789001783204

Wat vinden andere docenten?

Docenten geven deze editie een 7,9

Dit rapportcijfer is een gemiddelde van 143+ docentbeoordelingen.

“Een heel mooi, duidelijk en beknopt overzicht van een aantal belangrijke modellen die in en om het onderwijs gebruikt kunnen worden.”
ho-avatar-vrouw

Docente

“Geweldig boek, prettig leesbaar, goed bruikbaar en mooi vorm gegeven”
ho-avatar-man

Docent

Over de auteur

Drs. Dammis Vroegindeweij heeft eerst de PABO-opleiding in Dordrecht gedaan en studeerde daarna onderwijskunde aan de Universiteit van Utrecht. Sinds 1990 is hij als onderwijskundig adviseur verbonden aan de Hogeschool Utrecht/Faculteit Gezondheidszorg. Daarvoor werkte hij bij het Bureau Examens Tests & Adviezen (BETA) in Lelystad. Vanaf 1991 is hij ook actief als zelfstandig opleidingsadviseur. Zijn activiteiten richten zich met name op het innoveren en ontwikkelen van opleidingen en het trainen van (bedrijfs-)opleiders.

Drs. Remco Coppoolse studeerde fysiotherapie aan de Hogeschool Brabant, en gezondheidswetenschappen en onderwijskunde aan de Universiteit Maastricht. Momenteel is hij werkzaam als projectleider bij de afdeling innovatie van de Faculteit Gezondheidszorg van de Hogeschool Utrecht. Eén van zijn activiteiten is coördinatie van de Top class, een programma waarin extra getalenteerde studenten worden uitgedaagd te excelleren. Hij is lid van het lectoraat beroepsonderwijs van de Faculteit Educatie van de Hogeschool Utrecht. Daarnaast is hij als consultant betrokken bij ontwikkelen van onderwijs binnen HBO-instellingen en ROC’s, en begeleidt hij beroepsverenigingen bij het vormgeven van deskundigheidsbevordering en professionalisering van de beroepsgroep.

Please login or register to post comments.