Docenten geven deze editie een 7,5

12 Merken, 13 Ongelukken

12 Merken, 13 OngelukkenK. J. Alsem & R. K. Koerkamp

In dit studieboek worden enkele 'merkwaardige' marketing missers onder de loep genomen. Deze worden ingeleid door een theoretisch kader over marketing en de speciale posities die merkmanagement (branding) en communicatie daarin innemen.

Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »

Ga naar het online materiaal bij het boek »

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

beoordelingsexemplaar exclusief bij noordhoff

gratis voor docenten

gratis voor docenten

bezorging binnen 2 dagen

bezorging binnen 2 dagen

geen verzendkosten

geen verzendkosten

noordhoff marktleider hoger onderwijs

noordhoff marktleider hoger onderwijs

12 Merken, 13 Ongelukken

In 12 merken, 13 ongelukken worden enkele 'merkwaardige' marketingmissers onder de loep genomen. Deze worden ingeleid door een theoretisch kader over marketing en de speciale posities die merkmanagement (branding) en communicatie daarin innemen.
Een voorproefje van 12 merken, 13 ongelukken kunt u hier bekijken.

Docent? Bestel nu een gratis beoordelingsexemplaar »
  • Must read voor marketeers
  • Interessante voorbeelden
  • Toegankelijk en volledig

Productdetails

Auteurs K. J. Alsem & R. K. Koerkamp
Taal Nederlands Pagina's 100
Uitgegeven 2010 Druk 1
ISBN 9789001805814

Wat vinden andere docenten?

Docenten geven deze editie een 7,5

Dit rapportcijfer is een gemiddelde van 67+ docentbeoordelingen.

“Goed leesbaar boek en een leuke en goede aanvulling op de bestaande literatuur.”
ho-avatar-vrouw

Docent

“Erg leuk geschreven boek, duidelijk, inspirerend voor docenten in klassen.”
ho-avatar-man

Docente

Over de auteur

Dr. Karel Jan Alsem is werkzaam als universitair docent Marketing bij de Faculteit Economie en Bedrijfskunde van de Rijksuniversiteit Groningen. Alsem heeft een brede ervaring in marketingonderwijs en -onderzoek. De laatste jaren heeft Alsem zich ontwikkeld als specialist in merkmanagement en wordt hij met regelmaat geciteerd in de (landelijke) pers.

Drs. Robbert Klein Koerkamp is directeur van onderzoek- en adviesbureau Enneüs. Met zijn bedrijf Enneüs doet Klein Koerkamp verschillende vormen van onderzoek (bijvoorbeeld marketingonderzoek, tevredenheidsonderzoek, effectiviteitsonderzoek) en is daarbij werkzaam op diverse beleidsterreinen. De laatste jaren richt hij zich voornamelijk op de zorgsector.

Please login or register to post comments.